Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 07:06:19 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08140 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Väljataguse küla, 
Teeääre (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Väljataguse külas 
Teeääre maaüksusele (katastritunnus 66801:001:2439) üksikelamu, abihoone ja 
neid teenindavate rajatiste ehitusõiguse andmist projekteerimistingimustega. 
Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. Kooskõlastus, 
tingimused või ettepanekud palun esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked]. Transpordiameti kaasamine on vajalik 
seoses uue mahasõidu kavandamisega riigiteelt. Maaüksusele puuduvad 
mõistlikud alternatiivsed juurdepääsud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27174457>  (menetlus nr: 
457100), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister